Tapahtui kerran Tampereella

by Tiia

20130216-180922.jpg

Tulin eilen Tampereelta. Mun ja Emman inspiraatiomatka muutaman tunnin päähän oli oikein onnistunut – naurua ja uusia ideoita riitti. TTY ja Talli teki vaikutuksen – uskomaton kompleksi tyyppejä ja avaruustekniikan kerho näyttäytyi aika hauskana hommana kahdelle mimmille. Muutenkin vierailukohteena ollut kaupunki väläytti jälleen parhaita puoliaan – mukavia tyyppejä ja mukavaa tekemistä.

Mun turvonnut jalkapöytä toi oman mausteensa Mansessa ramppaamiseen. Emppu omi mun hitaan kävelytyylin onneksi salamannopeasti.

Harmittaa vähän että olen romuna juuri nyt. Mulla olisi kauhea into juosta ja joogata juuri nyt, ja tällainen oireilu tuli vähän tylsään saumaan. Tiistaina aion kuitenkin olla jo täysin kunnossa – olen menossa äidin kanssa jälleen joogaamaan, ja haaveissa on heittää allaoleva, uusi toppi päälle hikiseen saliin.

20130216-181150.jpg